kk Fortis (było: Re: [Karty] AlleŚciema)

Grzegorz Podsiadło empeg at podspodem.art.pl
Mon Mar 13 22:57:22 CET 2006

> dostalem w polowie lutego.

Działa przynajmniej ?

> i nie wiedza teraz czy maja mi zdradzic, gdzie sa te kursy czy nie :-)

podziel się jak zdradzą. :)

> PS - czarna KK nie ma zadnych ubezpieczen specjalnych
> tylko "gwarancja najnizszej ceny" i "skip payment"

w warunkach ubezpieczenia widzę jeszcze:

1.2.    dla kart kredytowych Visa Classic:
1)      ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty kredytowej w
związku z jej zagubieniem, kradzieżą  lub rabunkiem, dokonane bez
użycia kodu / numeru PIN, bez wiedzy ubezpieczonego w ciągu 24 godzin
przed zastrzeżeniem karty kredytowej - 150 EURO,
2)      ubezpieczenie nieuprawnionego  użycia  karty kredytowej w
związku  z  jej rabunkiem, dokonane z użyciem kodu / numeru PIN, bez
wiedzy ubezpieczonego w ciągu 24 godzin przed zastrzeżeniem karty
kredytowej -  150 EURO,
3)      ubezpieczenie gotówki pobranej z bankomatu przy użyciu karty
kredytowej od rabunku (rozboju) - 1.000 złotych,

--
empeg