[Karty] Alle¦ciema

Boguslaw Lados blad at pingwin.waw.pl
Mon Mar 13 22:02:13 CET 2006

From: "Grzegorz Podsiadło"
> A u mnie wygląda że sukcesem zakończyło się podejście do kk Fortisa -
> widziałem dziś podpisaną przez Dyrektora moją umowę, bo musiałem
> zajrzeć do oddziału złożyć brakujące podpisy. Ma pocztą karta
> przyjść.
> Czyli wychodzi że w kwartał się da. Ciekawe czy blad dostał już
> swoją. ;)

dostalem w polowie lutego.
Ciekawostka wyszla z ta karta bo w obecnym regulaminie KK
w §10.2 znikla informacja, ze kursy przeliczeniowe dla operacji
walutowych
KK sa rowniez na www.
Az sobie w oddziale moj egzemplarz regulaminu kserowali
i nie wiedza teraz czy maja mi zdradzic, gdzie sa te kursy czy nie :-)
*** blad ***

PS - czarna KK nie ma zadnych ubezpieczen specjalnych
tylko "gwarancja najnizszej ceny" i "skip payment"