[Karty] Re: Karty dodatkowe w BZWBK

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Thu Jun 1 19:45:58 CEST 2006

Kamil Jońca wrote:
> Przeczytałem aneks. Stoi tam, ze udzielam bratu pełnomocnictwa do
> wykonywania transacji w ciężar r-ku karty. I tyle.

więc jest pełnomocnikiem do rachunku kredytowego. Teoretycznie bank ma
prawo informować o tym BIK. Tylko za bardzo nie wiem, w jakim celu :)

> Wpis _prawdopodobnie_  jest taki, że brat jest współkredytobiorcą.

niech wystąpi do BIKu i sprawdzi. Ciekawym doświadczeniem może byc też
wystąpienie do banku z żądaniem rpzesłania wszystkich danych, które
zostały przekazane do BIK, ale banki niechętnie odpowiadają na takie
żądania.