[Karty] Re: Citek zaciska pasa ?

Michał Leśniak michall at isn.pl
Mon Jan 30 15:34:35 CET 2006

Roman Habrat wrote:

> To w sumie jest niekonsekwencja, bo logując się numerem karty
> przez internet ma się tylko możliwość działania na rachunku karty.
> Ale może lepiej im tego nie zgłaszać, bo w telefonie też
> zablokują...

Ale można logując sie na zwykłe konto załatwiać sprawy karty
kredytowej (jak się zgłosi taką potrzebę).
Właśnie się uśmiałem bo zadzwonił do mnie Citek żebym wykonał
jakąkolwiek transakcję kartą w ciągu tygodnia. Nawet zapytał kiedy mam
taki zamiar.
A wynika to z tego, że umowa stanowi iż posiadacz ma prawo odstąpienia
od niej, jezeli nie wykona operacji przy uzyciu karty w ciągu 14 dni
od podpisania umowy.
Takie metody działania.
A - i jeszcze mają promocję (że niby czasową) karta dodatkowa do końca
życia za darmo. Też ładnie.

Michał