[Karty] Re: jak to z KK i PZ było

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Sat Jan 21 19:13:05 CET 2006

Leszek Zygmunt wrote:
> czyżby wracał temat "posiadania" rachunku?? ;-)

Chodziło mi o to:

Michał Leśniak wrote:
> W tym przypadku nikt ich nie zabrał. Są na moim koncie - tyle że karty
> kredytowej.

Przeksięgowanie środków z rachunku, którego JESTEM posiadaczem na
rachunek, którego posiadaczem jest bank powoduje, że nie mogę
dalej uważać, że środki te są na MOIM rachunku. Czyli nie jest to
"przeksięgowanie między WŁASNYMI rachunkami".

Pytanie do Hrisa: Mam kartę kredytową z limitem 1000 zł. Wpłacam na
jej konto 500 zł dzięki czemu "nadpłatowe" saldo rachunku wynosi +500
zł, a dostępne środki: 1500 zł. Pytanie: Czy na te 500 zł może wleźć
komornik, a jeśli tak, to na jakiej podstawie prawnej?