[Karty] bank robi mi dobrze

Karol Żwiruk karol at zwiruk.pl
Sun Jan 15 15:56:57 CET 2006


O zablokowaniu dowiedziałem się oczywiście nie przez telefon, SMS czy e-mail lub wiadomość na personalnej stronie internetowej, lecz od merczanta, gdzie płaciłem kartą i kiedy centrum autoryzacji uniemożliwiło transakcję. Zablokowanie jest definitywne, w niezbyt odległej przyszłości zostanie wydana nowa karta.
Pytania do kolegów bankowców:
1. czy tak robia wszystkie banki, czy tylko mój żubr/pingwin?
2. czy nie istnieją "miękciejsze" sposoby ochrony klienta przed fraudami (np. telefon z pytaniem czy wszystko jest ok.)?


ostatnio jak się "dziwnie zachowywałem" miałem telefony z 3 banków: HSBC (po 3 dniach od transakcji :), BPH (natychmiast) i BZWBK (po dniu) no i jeszcze eCard się odezwał ale to dlatego iż mieli mój telefon :))

Pozostałych banków nie testowałem ale brawa dla tych banków ! Może Żubr wdroży kiedyś standardy europejskie ochrony klienta przed fraudami...

-- 
Karol Żwiruk
Świat Kart:  http://KartyOnLine.pl
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: http://listy.icm.edu.pl/pipermail/karty/attachments/20060115/48004ff6/attachment.html


More information about the Karty mailing list