Fw: [Karty] Gdzie sens, gdzie logika?

Adrian Kurowski adrian.kurowski at kartyonline.pl
Mon Jan 9 23:57:13 CET 2006

From: "Piotr Gralak" <piotr.gralak at gmail.com>

 > Dlaczego klient jest karany za to, że daje bankowi zarobić???

 Bo nie ma dać zarobić TYLKO bankowi, ale jeszcze ubezpieczycielowi - również z grupy
Nordea :) to się bancassurance nazywa.

 > Ale można ich pobić ich własną bronią - wziąć darmową kartę i nie
> używać. Wtedy nie płaci się składki, a ubezpieczenie jest :)))

 No i o to chodzi. Skoro bank rżnie głupa to i klient może. Ja tak zrobiłem i jestem
bardzo
zadowolony, bo ubezpieczenie dodane do karty uważam za bardzo rozsądne. Bogaty zakres
związany jedynie z posiadaniem karty (nie trzeba nią płacić) obowiązuje dla posiadacza
oraz małżonka i osób towarzyszących max. dla 4 osób z posiadaczem.

-adrian