Re: [Karty] Re: Spórotypologię - Allekarta

Dawid Kulbicki dkulbicki at wp.pl
Sun Jan 8 19:20:17 CET 2006

Sebastian Malarz wrote:

> A jakie to ma dla Ciebie znaczenie? :-)

Chciałem dokonać nowych podziałów, ale widzę że niektóre kryteria już się
zdezaktualizowały.

> Jakie to są te "sytuacje wątpliwe" ? :-)

Np. w przypadku płaskich kart, ze standardowym logiem Visa, z odblokowanymi
transakcjami typu MO/TO/IO.

> Poza tym wszystkie karty Visa produkowane od połowy przyszłego roku
> będą musiały już mieć nowe logo, które będzie takie same zarówno dla
> kart typu Classic jak i Electron.

Czyli tak naprawdę różnice będą się zacierały?

> Co najwyżej karty typu Electron będą miały dodatkowo napis "Electron"
> pod logo :-))

A to zdanie już przeczy poprzedniemu :). Czyli tak naprawdę nic się nie
zmieni oprócz wyglądu graficznego samego logo.

--
Dawid