[Karty] Re: Spór o typologię - Allekarta

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Sat Jan 7 15:32:16 CET 2006

Sebastian Malarz wrote:
> Największy problem będą mieli zapewne dziennikarze :-)) którzy przez tyle
> lat przyzwyczaili się do podziału płaska/wypukła Electron/Classic, że ciężko
> będzie im teraz używać tych terminologii w określeniu funkcjonalności karty,
> że o jasnym i prostym wyjaśnieniu tego czytelnikom już nie wspomnę :-)

Ja myślę, że i tak dla większości dziennikarzy wystarcza podział:
VISA Classic - wypukła
VISA electron - wpukła :)
No i oczywiście karta wirtualna :)

SebMal ma zasadniczo rację - bo myślę, że i dziś nie będzie żadnego
problemu zrobić "żelazkową" transakcję dowolną Visą Electron poprzez
wpisanie jej numeru na "sejlzdrafta". Nie raz to trenowałem z VE
mBanku i innymi, i zawsze ładnie transakcja pokazywała się na wyciągu
:)
--
pjo