[Karty] no tośmy się doczekali

Roman Habrat Roman.Habrat at asseco.pl
Thu Feb 2 16:01:56 CET 2006

MJ - zapisano w dniu 2006-02-02 10:27:11:
> a może chodzi o to, cytat z forum gw:
>
> Składając reklamację dziwnych transakcji należy po prostu (...)

To moje. Nie powtarzałem tu tego, bo już kiedyś o tym była mowa,
a na forum GW jest szansa uświadomienia większej grupy ludzi.
Niestety, bezpośrednio pod artykułem widac tylko kilka najstarszych
komentarzy, więc mało kto dotrze do tego mojego. Dobrze byłoby
gdyby któryś z dziennikarzy piszących ostatnio bardzo rzetelnie
o kartach i bankach, zapoznał się głębiej z tym tematem i napisał
choćby i całostronicowy poradnik, wymieniając banki z nazwy.