Re: [Karty] Raiffeisen Visa Nova - kolejna porażka

Jarosław Lech news.list at block.punkt.pl
Tue Apr 18 17:47:40 CEST 2006

----- Original Message -----
From: "Michał Leśniak" <michall at isn.pl>
To: "Karty platnicze" <karty at listy.icm.edu.pl>
Sent: Tuesday, April 18, 2006 5:23 PM
Subject: [Karty] Raiffeisen Visa Nova - kolejna porażka

> Znów się żalę na Raiffiego i jego Visę.

[ciach]

> Więc karta będzie ważna drugi rok, a ja z powodu niekompetencji
> obsługi w Raiffim będę się cieszył nieużywaną kartą przez kolejny rok,
> za swoje pieniądze zresztą.

Takich rzeczy nie robi się w oddziale i to jeszcze "na gębę". Trzeba
niestety poświęcić trochę czasu i poczytać regulamin, a następnie
dyspozycję wyartykułować na papierze i dopiero ewentualnie ten papier
zanieść do oddziału potraktowanego jako biuro podawcze/kancelaria Banku.

> Zostałem poinformowanym że aby definitywnie zamknąć kartę muszę
> jeszcze raz odwiedzić oddział, kiedy zakończy się rok uzywania karty i
> podpisać rozwiązanie umowy. OK.

Pozwoliłeś wcisnąć sobie kompletną ciemnotę (albo nie uważałeś, co do
ciebie mówią). Rozwiązać umowę można w każdej chwili z 31-dniowym
okresem wypowiedzenia. W związku z tym skoro nie złożyłeś wypowiedzenia
umowy, nie ma czego rozwiązywać i nie masz po co przychodzić do banku.
Pocztaj sobie rozdział 7 Regulaminu
http://www.raiffeisen.pl/object.php/act/sho/oid/712e56e741dd7c25c4db9755e15305b0

Nieznajomość regulaminów szkodzi. Niestety

Już dzisiaj (chyba że złożysz skuteczną reklamację - a wraz z nią skargę
w związku z wporowadzeniem cię w błąd przez dysponentkę) złóż dyspozycję
rezygnacji z wznawiania karty - na piśmie za potwierdzeniem przyjęcia
lub poleconym:

"Na podstawie § 14 ust. 3 Regulaminu kart kredytowych w Raiffeisen Bank
Polska S.A., obowiązującego od dnia 5 grudnia 2005 r., proszę o
niewznawianie wydanej przez Państwa karty kredytowej [Visa Nowa, Classic
itp] o numerze [numer karty], której termin ważności upływa z ostatnim
dniem [miesiąc i rok] r.
Jednocześnie wycofuję zgodę na dalsze (po zakończeniu umowy)
przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych oraz
udostępnianie ich jakimkolwiek innym podmiotom w celu innym niż wymagana
przepisami prawa archiwizacja."

--

         Lejak
jarol at konto.ODSPAMIACZ.pl