[Karty] Raiffeisen Visa Nova - kolejna porażka

Michał Leśniak michall at isn.pl
Tue Apr 18 17:23:22 CEST 2006

Znów się żalę na Raiffiego i jego Visę.
Jak pisałem, kompletnie jej nie używam bo wyciąg przychodził w
okolicach dnia terminu spłaty karty.

Po niecałym roku jej nieużywania odwiedziłem oddział w celu jej
zamknięcia. Poprosiłem o wykonanie tej dyspozycji z końcem roku
używania karty. Po drobnych perypetiach dyspozycja została przyjęta.
Zostałem poinformowanym że aby definitywnie zamknąć kartę muszę
jeszcze raz odwiedzić oddział, kiedy zakończy się rok uzywania karty i
podpisać rozwiązanie umowy. OK.

Minął rok. Otrzymałem wyciąg wraz z opłatą na kolejny rok. Okazało
się, że niedysponentki zaznaczyły w systemie fakt, że nie chcę
odnawiać karty (ważnej dwa lata), a nie fakt że po roku chcę przestać
z niej korzystać z końcem pierwszego roku.

Więc karta będzie ważna drugi rok, a ja z powodu niekompetencji
obsługi w Raiffim będę się cieszył nieużywaną kartą przez kolejny rok,
za swoje pieniądze zresztą.

pozdrawiam i odradzam Raiffiego,

Michał