Re: [Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku, czyli chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle

Grzegorz Podsiadło empeg at podspodem.art.pl
Fri Apr 7 16:28:31 CEST 2006

> Nie słychać. Własnie se zrobiłem transakcję IOO, dostałem autoryzację,
> a Fortis o tym jeszcze nic nie wie (na koncie 317) :) Sprawdzimy
> jeszcze za parę godzin albo jutro rano ;-) Jak na razie wszystko
> wygląda na to, że te karty im obsługuje jakiś inny bank i raz dziennie
> (albo nawet rzadziej) puszczają se batcha z saldami.

Też sprawdziłem wczorajszą transakcję, na IVR też nie ma po tym śladu.
Jak kilka dni temu rozmawiałem z infolinką koleś mówił że musi zajrzeć
do drugiego systemu który obsługuje te karty, zajrzał, i tam widział
tą blokadę - czyli ich własny ale oddzielny system je obsługuje, a w
Planet pojawiają się dopiero rozliczone transakcje.

Co do listy operacji IVR też mi mówi że żadnych nie ma, ale w Planet
je widać.

--
empeg