[Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku, czyli chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Fri Apr 7 15:56:01 CEST 2006

Grzegorz Podsiadło wrote:
> Chodzi mi o to czy jak masz jakąś nierozliczoną transakcję na karcie, i
> wisi blokada to limit jest mniejszy, ale przez Planet tego nie widać -
> i jestem ciekaw czy słychać przez IVR.

Nie słychać. Własnie se zrobiłem transakcję IOO, dostałem autoryzację,
a Fortis o tym jeszcze nic nie wie (na koncie 317) :) Sprawdzimy
jeszcze za parę godzin albo jutro rano ;-) Jak na razie wszystko
wygląda na to, że te karty im obsługuje jakiś inny bank i raz dziennie
(albo nawet rzadziej) puszczają se batcha z saldami.