[Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku

Piotr J. Ochwal piotr.ochwal at gmail.com
Fri Apr 7 11:00:57 CEST 2006

> (otrzymałem właśnie idealną kartę) - zdziwiłem się jak zobaczyłem kartę
> (jej awers)ponieważ w żadnym miejscu na karcie nie ma podanego numeru
> telefonu do Banku, ani adresu korespondencyjnego gdzie możnaby zwrócić
> kartę w przypadku znalezienia, jest tylko adnotacja:

Jeśli już poruszyłeś ten temat - czy ktoś może mi wyjaśnić, dlaczego
wielu bankowych kretynów projektujących plastiki (pozdrowienia
zwłaszcza kieruję do Millennium i BePeHahahahaha) nie myśli i z uporem
maniaka umieszcza te adresy i numery telefonu w takim miejscu, aby po
embosingu stały się praktycznie nieczytelne (prawy, dolny róg rewersu
karty)?