[Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku

Karol Zwiruk karol at zwiruk.pl
Fri Apr 7 10:08:06 CEST 2006

jeszcze jeden "kamyczek"

(otrzymałem właśnie idealną kartę) - zdziwiłem się jak zobaczyłem kartę
(jej awers)ponieważ w żadnym miejscu na karcie nie ma podanego numeru
telefonu do Banku, ani adresu korespondencyjnego gdzie możnaby zwrócić
kartę w przypadku znalezienia, jest tylko adnotacja:

"W przypadku odnalezienia (sic!!!!) karty prosimy o oddanie jej w
najbliższym oddziale Fortis Banku SA lub w lokalnym centrum Visa"

teraz ze strony www.fortisbank.pl:
"Bank posiada 38 placówek w największych miastach w Polsce"

natomiast ile lokalnych centrów Visy w Polsce jest to każdy wie :)

i pytanie - czy Fortis planuje zatrudniać detektywów do "odnajdywania" kart
i dlatego nie podaje numeru telefonu czy może gdzieś małym druczkiem
napisane że to klajent musi zam "odnaleźć" kartę bo inaczej #$!!#@$ ;)

Karol Żwiruk
Świat Kart http://KartyOnLine.pl