[Karty] Re: z życia wzięte

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 27 Sep 2005 10:33:56 +0200

"Mariusz A. Jasiński " wrote:
> nie należy namawiać do łamania prawa i zasad, lecz do ich zmiany,
> jeśli są nieprzemyślane

Taaa...

Miejsce akcji: Drogowa Trasa Średnicowa, gdzieś między Rudą Śląską a
Świętochłowicami. Droga typu autostrada, bezkolizyjne zjazdy na całym
przebiegu, pas zieleni, barierki energochłonne, po 3 pasy + opaska dla
każdego kierunku ruchu. W pewnym miejscu stoi sobie, jak gdyby nigdy
nic znak: czarne 40 na białym tle w czerwonym okręgu.

Dzwonię pod 997 i zgłaszam dyżurnemu ze Świętochłowic, że właśnie
minąłem ten znak i mówię, że pewnie byli drogowcy, zrobili swoje i
zapomnieli zdjąć. A dyżurny mi na to, że nie jestem pierwszą osobą,
która to zgłasza, ale nic na to nie poradzi, bo oni już to
przekazywali do Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w
Świętochłowicach i WK twierdzi, że znak ma tam stać i wszystko jest
OK.

Kurtyna