Re: [Karty] Re: z życia wzięte

Mariusz A. Jasiński karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 27 Sep 2005 10:02:27 +0200

Użytkownik Piotr J. Ochwal <karty@ochwal.net> napisał:

>A ja nie popieram, bo to jest GŁU-PO-TA. Większosć zakazów
>zatrzymywania się jest postawiona patologicznie (wystarczyłby zakaz
>postoju) i często nie do końca wiadomo, czy zakaz jest, czy go nie ma.

nalezy rozróznić złe ustawienie znaków,
a samo przestrzeganie tych znaków,
nie należy namawiać do łamania prawa i zasad, lecz do ich zmiany, jeśli są nieprzemyślane

akurat chyba nie wiesz czy w tamtym miejscu ten znak ma sens czy nie,
mnie np. bardzo denerwuje zatrzymywywanie się samochodów na ulicy,
tak że zastawiają pas jezdni którym jadę i oczekuję karania takich wykroczeń

MJ