[Karty] Słowenia: Prowizja za transakcje kartowe - ciąg dalszy

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 23 Sep 2005 21:38:36 +0200

Pamiętacie?
> http://ochwal.net/szrot/omv-slip.jpg

No to sobie teraz zobaczcie, jak ta sama transakcja wygląda na wyciągu
z Dinersa:

http://ochwal.net/szrot/omv-wyciag.jpg

jak widać, podpisałem JEDNEGO slipa z kwotą 8160 SIT (czyli 8060
paragon + 100 prowizja), a na wyciągu mam DWIE transakcje: 8060 SIT z
adresem stacji + 200 (dwieście) SIT z adresem siedziby spółki OMV.
Żeby było ciekawiej - zakupy na stacji innej sieci (PETROL, gdzieś na
autostradzie), gdzie na slipie wogóle nie było informacji o prowizji -
również zostały "okraszone" dodatkową transakcją na 200 SIT opisaną
(PETRO, LUBLJANA).

Cóż, trza będzie złożyć parę lekramacji :)