[Karty] darowizny kartowe przez internet dla fundacji charytatywnej

Grzegorz Podsiadło karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 1 Sep 2005 16:55:25 +0200

Witam,

poszukuję pomocy w następującym temacie:
chciałbym zorganizować możliwość oferowania darowizn za pomocą kart
dla pewnej legalnej fundacji - która jest też organizacją pożytku
publicznego, i ma zgodę wojewody na zbiórki publiczne.
Najlepiej żeby był odpowiedni link na stronie, kierujący na stronę
centrum autoryzacji itd.
Fajnie żeby też była taka opcja jaką widzę na stronie eCard - czyli
możliwość automatycznego okresowego obciążania karty.
Kolejna kwestia to opłaty - musiało by to działać bez stałej
opłaty miesięcznej - bo rozumiem że kilka % z kwoty CA musi zabrać
żeby zapłacić innym.

Może ktoś z grupowiczów może mnie wesprzeć odpowiednim namiarem na
osobę/firmę która mi w tym pomoże ? Bo nie chcę marnować na początku
czasu na strzały "w ciemno".
Dzięki za pomoc.

--
Grzegorz Podsiadło <empeg@empeg.pl>