Re: [Karty] Ryanair (jeszcze słówko)

Jarosław Lech news.list at block.punkt.pl
Wed Nov 30 22:52:17 CET 2005

----- Original Message -----
From: "Tomasz Staszewski" <tstaszewski at poczta.fm>
To: <karty at listy.icm.edu.pl>
Sent: Monday, November 21, 2005 5:45 AM
Subject: Re: [Karty] Ryanair

> Ale tutaj transakcja była w PLN (jak zresztą dla wszystkich biletów na
> podróże rozpoczynające się w Polsce).

    Dzisiaj kolega miał do mnie prośbę w związku z RyanAir, sprawdzałem
na ich stronie możliwość rezerwacji. Trzeba było kilkać wszystkie linki
po kolei, by (na stronie następnej po wybraniu konkretnych połączeń,
obok żółtej ramki z okienkiem do obowiązkowego zaptaszkowania) dojść do
informacji, że "Aby ograniczyć znaczne koszty administracyjne (bla, bla,
bla)... która obejmuje każdego pasażera i każdy segment przelotu"
doliczają do każdej transakcji kartą kredytową 1,75 GBP/2,5 euro oraz
kartą debetową 0,40 GBP/0,60 euro (nie dotyczy electronów). I jeszcze
potem się chwalą, że "Nawet pomimo tych niewielkich opłat nasze taryfy
nadal charakteryzuje najlepszy stosunek wartości do ceny".
    Pasowałoby na 0,60 euro "napiwku" doliczone do Tomkowej płatności
debetówką.
    Przejrzałem na szybko wątek, nie znalazłem "trafienia", więc tylko
gwoli ścisłości rzucam.

--
         Lejak
jarol at konto.ODSPAMIACZ.pl