Odp: Re: [Karty] Wirus

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Fri Nov 25 16:39:22 CET 2005

Lejak — zapisano w dniu 2005-11-25 16:46:55:
> From: "ST" <stabor@pol.pl>
>
>     Od dłuższego czasu używam AntiVir Guard (www.free-av.com). Darmowy,
> dba o aktualizacje, nie zamula systemu (dawno nie używałem czegokolwiek
> innego, więc może się przyzwczaiłem, ale na pewno nie jest pod tym
> względem zbyt uciążliwy).

Z płatnych polecam NOD32 (ma najskuteczniejsze heurystyki,
nie widać by obciążał system, aktualizuje się po cichu kilka
razy dziennie, itp.) - można o nim poczytać na http://www.nod32.pl
Wypróbuj wersję testową - powinna pomóc.

Z innych w porzÄ…dku jest MksVir/ArcaVir.

Nie polecam antywirusów z mechanizmem z Kasperski Lab, zamulają,
a na maszynach dwuprocesorowych to zamulajÄ… nieprawdopodobnie.