[Karty] Wirus

Jaros³aw Lech karty@listy.icm.edu.pl
Fri Nov 25 15:46:55 CET 2005

----- Original Message -----
From: "ST" <stabor@pol.pl>
To: <karty@listy.icm.edu.pl>
Sent: Friday, November 25, 2005 11:37 AM
Subject: Re: [Karty] Wirus

> Bêdê wdziêczny za wskazanie programu do ¶ci±gniêcia, który by mi
> definitywnie wyczy¶ci³ komputer. Ju¿ mnie palce bol± od przeszukiwania
> rejestrów.

    Od d³u¿szego czasu u¿ywam AntiVir Guard (www.free-av.com). Darmowy,
dba o aktualizacje, nie zamula systemu (dawno nie u¿ywa³em czegokolwiek
innego, wiêc mo¿e siê przyzwczai³em, ale na pewno nie jest pod tym
wzglêdem zbyt uci±¿liwy). Czy dobry? Nie wiem, od wielu lat udaje mi siê
unikaæ wirusów, a alarmy (przy skanowaniu po zainstalowaniu lub przez
skaner rezydentny) je¶li siê trafi³y, to tak dawno temu, ¿e nie
pamiêtam, czy to by³ AVG, czy jaki¶ wcze¶niejszy :-)

--
         Lejak
jarol@konto.ODSPAMIACZ.pl