[Karty] RE: [Karty] Re: Diners (było) Re: Ryanair

Filip Wyszomirski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 22 Nov 2005 21:57:51 +0100

> Ee... Dlaczego? Ja tam byłem zadowolony, bo Diners był pierwszą firmą
> finansową, która nie chciała ode mnie żadnego zaświadczenia, której
> wystarczyły moje OŚWIADCZENIA.
> --
> pjo

Ja pracuję na etacie. Więc zaświadczenie nie jest problemem. Banki
"wytresowały" mnie, że to standard. Natomiast żądanie PITu jakoś uznaję jako
bardziej ingerujące w moją prywatność. Do tego Diners nie jest bankiem, więc
nie ma czegoś takiego jak tajemnica bankowa. Poza tym wtedy chcieli PITy
potwierdzone przez US (kwitek nadania nie wystarczał).

Filip