[Karty] (nie)bezpieczne PIN mailery w BZWBK

Filip Wyszomirski karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 17 Nov 2005 20:11:55 +0100

> Co prawda okienko jest chronione okładką, ale - jak wczoraj z nudów
> sprawdziłem w oddziale - da się ją w miarę swobodnie i bez śladów
> rozkleić, gdyż jest z dość grubego i twardego papieru.
> --
> pjo

Tyle, że warto jeszcze wziąć pod uwagę jakie możliwości "podglądania" dają
stare koperty (z igłówek) oraz fakt, że obecnie dla nowych kart BZ WBK
praktycznie nie wysyła PINów pocztą, są do odbioru w oddziale przez osobę
upoważnioną.

Filip