[Karty] Plusy i minusy Lukas Banku

Radoslaw Stachowiak karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 17 Nov 2005 17:31:07 +0100

On 11/16/05, Adrian Kurowski <adrian.kurowski@kartyonline.net> wrote:
> Tak, niestety Lukas Bank znany jest ze swojej pazerności na wszelakie prowizje w
> sytuacjach powiedzmy lekko niestandardowych. Mi najbardziej podoba się "kara" za zerwanie
> lokaty w ciagu pierwszych 21 dni w wysokości ok. 20 zł

To prawda (pazernosc) - ostatnio tuz po nowym systemie sam bylem
ofiara naliczenia 10zl, a zlozona i wpisana to ich serwisu pocztowego
(w transakcyjnym) reklamacja, na nastepny dzien nie byla widoczna :)))

Machnalem reka na to, bo nie mam czasu walczyc o 10zl, ale Lukas ma
pod tym wzgledem ma u mnie duuuuzy minus.

--
radoslaw.