[Karty] AlleJaja, czyli Alle karta, alle kurier i alle szrot

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 10 Nov 2005 09:30:29 +0100

Karolina Godyń wrote:

>Tuesday, November 8, 2005, 11:35:41 AM, you wrote:

To moze ja:
1. wypełnienie wniosku na stronie
2 & 3 (bo nie wiem co wcześniej) przyszła karta i dostałem telefon z
oddziału
4. okazuje się, ze na karcie jest hasło allegro zamiast loginu
5 w oddziale podpisuję umowę i pani nie wie co zrobić (żeby nie było za
dobrze - nie miałem karty przy sobie)
6. przez telefon pani prosi, zeby przynieść kartę i tą zastrzeżemy a
zostanie wydana nowe
7. W oddziale dostałem nową kartę
całość: 2 wizyty + 3-4 telefony.
Musze przyznać, że pani była bardzo pomocna, i (co mi się bardzo
podobało) jak czegoś nie wiedziała (a byłem pierwszy w oddziale) to nie
próbowała improwizować, a szukała (sprawnie) wsparcia na helpdesku.

KJ