[Karty] Invest Bank news

Adrian Kurowski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 8 Nov 2005 22:52:27 +0100

Korzystając z okazji, iż Invest Bank wprowadził do oferty pierwszą w swojej krótkiej
historii kartę kredytową "zakupiłem" w bezpłatnej promocyjnej ofercie ten produkt (a nie
było łatwo :).

Ostatnio zaś skuszony informacją na wyciągu postanowiłem wypróbować ichni podgląd karty w
necie. Skontaktowałem się z call center i już po paru dniach dostałem pocztą umowę do
podpisania oraz pin-mailer z loginem i hasłem. Jak na razie było nieźle. Umowę odniosłem
do oddziału prowadzącego kartę i przekazałem pracownikowi oddziału (wystraszywszy go nie
na żarty bo zupełnie nie wiedział o co chodzi). Nie miałem za bardzo czasu, żeby tłumaczyć
co to takiego, wierząc w intuicyjny telefon oddziału do centrali w Poznaniu. Niestety nie
udało się.

Następnego dnia nie miałem dostępu do netu, karty na wszelki wypadek w sklepie nie
sprawdzałem ;) Po interwencji w call center sprawa się wyjaśniła po paru dniach. Oddział
został przeszkolony a moja umowa została wprowadzona do systemu. Podobno już od jutra będę
mógł zobaczyć kartę w sieci.

Jaki z tego morał... jak chcesz testować bankowe nowinki pozwól najpierw przez parę
miesięcy okrzepnąć produktowi oraz procedurom, a także oswoić się z nimi ludziom. Inaczej
czeka Cię ścieżka testera :)

No, ale przecież my to kochamy, nieprawdaż ;)

-adrian