[Karty] Re: [Karty] Bankowo-pocztowe doświadczenie z BZ WBK

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 8 Nov 2005 00:43:20 +0100

> wyższej instancji usłyszałem, iż tym razem należy się 2,20 zł a to dlatego, że panie nie
> są w stanie sprawdzić jakiego typu jest to umowa i czy obejmuje ona listy polecone. A to
> dlatego, że umowa jest zawarta w Poznaniu a telefonicznie to one mogą jedynie sprawdzić
> umowy warszawskie.

Panie leciały w tak zwany łajer, czyli w druta. Jeśli faktycznie umowa
obejmuje również listy polecone, to jest to przypadek o tyle
nietypowy, że Z PEWNOŚCIĄ znajduje się w segregatorze z okólnikami,
stojącym u naczelnika Urzędu. Tylko widocznie Pan/Pani naczelnik miał
"wazniejsze sprawy" ;-)

Swoją drogą, poczta mogłaby sobie zrobić onlajnową ewidencję tych umów
(przede wszystkim jakoś je centralnie ponumerować, a nie
ZDG/MS/BDH/458/03 itp.)

W Ąględ to się wypełnia na poczcie jeden karteluszek, oddaje w
okienku, po czym już można drukować koperty z nadrukiem, np.:
FREEPOST SWD0012, miasto, kod pocztowy

A u nas jakieś "Umowy przerzucone na adresata Numer... łamane przez..."
--
pjo