[Karty] Re: Połknęło..

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 14 May 2005 23:32:48 +0200

Maciej Bebenek wrote:
> I teraz hit miesiąca. Pani mówi, żeby ... zgłosić się do oddziału żeby
> .... wypełnić wniosek o nową kartę! Oczywiście potem trzeba sie pewnie
> będzie po tą karte zgłosić itepe itede...

Hit miesiąca, to miałem dzisiaj rano. Po zalogowaniu się do
bezetwubeka stwierdziłem, że odpięło mi od CIFa wszystkie rachunki w
ilości sztuk jedna. Telefon do Bezetwubeka do kartowców - karta żyje i
ma się dobrze. Przełączymy do usługowców. Usługowcy odpytują mnie z
danych osobowych i innych tajemnic. W końcu panienka mówi mi, że ona
mi nie powie, dlaczego odpięli mi rachunek karty od usług
elektronicznych, ale jak się zgłoszę do oddziału to mi powiedzą.
Spytałem - do którego mam się zgłosić. Dowiedziałem się, że do
dowolnego. Spytałem, cóż takiego będą wiedzieć w dowolnym oddziale,
czego ona nie wie? Też nie wiedziała... Sobota w końcu...