[Karty] Połknęło..

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 14 May 2005 23:16:11 +0200

W piątek, trzynastego, napotkany bankomat połknął wziął był kartę... Dla
kronikarskiej rzetelności należy podać, że była to karta multi. Jako
przyczynę podał, że "karta została zatrzymana na prośbe Twojego banku".
Co sobie pomyślałem o Multi, to pomyślałem. Na dodatek ten sam bakomat
odmówił wypłaty z karty bepehu twierdząc, że "operacja niedozwolona dla
tej karty".

Telefon do multi. Po chwili wyjasnienie. Karta byla używana w bankomacie
euronetu w Warszawie przy ulicy Towarowej. Na początku września 2004
(!!) najprawdopodobniej bnkomat ten miał zainstalowane urządzenie do
kopiowania kart. W związku z tym bank zablokował wszystkie karty mające
jakikolwiek związek z tym bankomatem. Zamówiona została nowa karta itede
itepe...

Telefon do bepehu. Pan nic nie widzi ;-). Ale prosze sie skontaktować z
oddziałem. Hmmm.... Myslałem, że bepeh sięjakiś czas temu
scentralizował. Ale tylko myślałem ;-) Telefon do oddziału. Pani nic nie
widzi ;-) ALe prosi o telefon i za chwilę oddzwoni ;-) Rzeczywiście
oddzwoniła. Powody mętne, ale w przybliżeniu zgadzają się z tymi
podanymi przez multi. To znaczy skoro wiem, co powiedziło multi, to
potrafię sobie te mętne tłumaczenia zinterpretować ;-)

I teraz hit miesiąca. Pani mówi, żeby ... zgłosić się do oddziału żeby
.... wypełnić wniosek o nową kartę! Oczywiście potem trzeba sie pewnie
będzie po tą karte zgłosić itepe itede...

Ciekawe, czy wydanie nowej karty będzie płatne :-P

M.