[Karty] Re: Wpłatomat w Multibanku

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 14 May 2005 22:15:38 +0200

"Mariusz A. Jasiński" wrote:
> i namawianie klientów Multi do chodzenia na pocztę

Ależ kto im każe chodzić na pocztę? Ostatnio często odwiedzam różne
centra handlowe, w których stoj± "kioski pocztowe" (będ±ce pod
względem logicznym oddziałami urzędów pocztowych) i jako¶ nigdy nie
widzę przed nimi kolejek, a w nich starych i opryskliwych panienek.

tak, wiem, że Multi jest bankiem elitarnym. Jak dla mnie zbyt
elitarnym, dlatego jaki¶ czas temu definitywnie przeniosłem z niego
wszystkie ¶rodku do Fortisa :-)

No i w kwietniu doczekałem się przesłania mi zamówionych w listopadzie
2004 potwierdzeń przelewów zagranicznych. Wystarczył jeden e-mail do
prezesa Lachowskiego ;-)