[Karty] Re: Wpłatomat w Multibanku

"Mariusz A. Jasiński" karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 14 May 2005 18:45:37 +0200

Piotr J. Ochwal wrote:

> A mnie smieszą te wszystkie "wpłatomaty". Gdyby BRE Bankowi naprawdę
> zależało na szerokiej sieci "wpłatoplacówek" to by się dogadali z
> Pocztą Polską. Przy obecnych realiach cenowo-konkurencyjnych, byliby
> spokojnie w stanie dogadać się na warunki typu wpłata za 50 gr z
> księgowaniem na koncie następnego dnia rano.

a nie sądzisz że klient Multibanku to nie to samo co klient Poczty
Polskiej, że poziom obsługi w tych dwóch firmach jest znacząco różny,
i namawianie klientów Multi do chodzenia na pocztę będzie raczej źle
odebrane ? po prostu takie firmy jak Multi i Poczta "nie grają" ze sobą,
Poczta musi podnieść jakość swojej pracy, aby inni zaczęli z nią
współpracować dobrowolnie

wpłatomaty mają też swoje zalety, których Poczta nie zapewnia: są czynne
24h, są samoobsługowe (nie muszę patrzeć na obrażoną minę paniusi)

pewnie zaraz podniesiesz argument, że wpłatomaty nie opłaci się stawiać
w pcimiu dolnym, a poczta tam jest,
ale to nie jest strategią Multibanku, aby szukać klientów w pcimiu dolnym

> BTW - ktoś wie, ile kosztuje taki wpłatomat i jego serwis (zasilanie,
> ochrona, konwojowanie kasy itp.)?

kasę przekłada się z wpłatomatu do bankomatu :-)))

MJ