[Karty] Re: ciekawostka z kraju

Adam Płaszczyca karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 26 Mar 2005 15:54:11 +0100 (CET)

Dnia Sat, 26 Mar 2005 osoba podpisująca się jako Piotr J. Ochwal nacisnęła...:

>Ja się zawsze zastanawiam jak to jest, że w Polsce nikt nie potrafi
>tak wypoziomować włazu do studzienki kanalizacyjnej lub burzowej wraz
>z deklem, aby znajdował się on równo z asfaltem. Na Zachodzie
>potrafią.

Alez potrafią. Kłopot w tym, że jesli zleceniodawca wyznacza cene jako
pierwszorzędne kryterium, to nie ma co liczyc na robotników którzy będa
potrafili to zrobić, a juz napewno nei na kierownictwo, które każe im to
zrobić.
Na swojej prywatnej drodze zatrudniłbyś ekipe, która to potrafi,
nieprawdaż?
--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688