Re[2]: [Karty] Re: credit/debit easy jet

Konrad karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 10 Mar 2005 00:27:26 +0100

Inne

> czyli co, polecacie potestowac z kredytowa jako debetowa? :)
> nie zebym chcial oszukac - mam debetowa karte wypukla, ale skoro ona i
> tak moze zostac potraktowana jak kredytowa (i sprzedawca zaplaci
> wyzsza prowizje) to co za roznica :) a poza tym chodzi o dobro nauki
> :)

Był taki czas a może nawet trwa nadal, iż system easyJet a może jakiś skrypt
na stronie lub cokolwiek innego po stronie agenta rozliczniowego
powodowało, iż nie możliwe było dokonanie płatności kartą debetową BRE jako
debit . Przechodziły wyłącznie jako Credit. BIN: 432938 Nie wiem czy była to
chwilowa awaria czy może celowe działanie linii lotniczych by przy tzw.
okazji uszczknąć sobie jeszcze coś ekstra z tych EUR 6,50 ;-)

Konrad