Re[2]: [Karty] Re: credit/debit easy jet

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 09 Mar 2005 22:13:15 +0100

SM> A to tylko zależy od banku i jego ustawienia systemu autoryzacyjnego, to nie
SM> ma wiele wspólnego z wyborem samego rodzaju karty. Większość banków
SM> po prostu daje autoryzacje, niezależnie od rodzaju wybranego rachunku. Inne
SM> banki mają ustawione typy rachunków niezależnie od faktycznego rodzaju
SM> karty,
SM> np. większość kart debetowych jest prowadzona w systemach banku jako karty
SM> do rachunku kredytowego.

czyli co, polecacie potestowac z kredytowa jako debetowa? :)
nie zebym chcial oszukac - mam debetowa karte wypukla, ale skoro ona i
tak moze zostac potraktowana jak kredytowa (i sprzedawca zaplaci
wyzsza prowizje) to co za roznica :) a poza tym chodzi o dobro nauki
:)

G.