[Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 09:06:01 +0200

> Krzysiu - jak zapewne się orientujesz, nie wszyscy ludzie w tym kraju
> są dyrektorami w BRE Banku i dostają co miesiąc dwudziestego-któregoś
> tam kilkutysięczny przelew na konto. Moja siostra w szpitalu czasami
> dostaje ósmego w nastepnym miesiącu, a czasami dostanie tylko zaliczkę
> 500 zł, a resztę za dwa miesiące. A po co ma nałogowo korzystać z
> debetu?

I to jest właśnie największa wada kredytówki - tak samo jak linii w
rachunku. Oducza reżimu finansowego i niepotrzebnie przesuwa zdolność
finansową o miesiąc do przodu. To jest tak jak z linią - nieważne na ile ją
poniesiesz i tak zaraz dobijesz do limitu ;)

pzdr
KK