[Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 16 Jun 2005 21:20:54 +0200

Krzysztof Kowalski wrote:
> Nie ściemniaj. Miałem kartę Citka, skorzytałem ze zniżki raz.

A ja korzystam dość często. Teraz jeszcze odszedł na wakacje Merlin -
skorzystaem już kilkakrotnie.

> Michał, proszę - dyskutujemy w gronie profesjonalistów :) Przy dzisiejszych
> stawkach oprocentowania rachunku to już żaden ficzer.

Krzysiu - jak zapewne się orientujesz, nie wszyscy ludzie w tym kraju
są dyrektorami w BRE Banku i dostają co miesiąc dwudziestego-któregoś
tam kilkutysięczny przelew na konto. Moja siostra w szpitalu czasami
dostaje ósmego w nastepnym miesiącu, a czasami dostanie tylko zaliczkę
500 zł, a resztę za dwa miesiące. A po co ma nałogowo korzystać z
debetu?

A mój kolega do dziś (6 miesiąc) się targa z Pekao SA, które sobie
zdjęło z konta 2000 zł (transakcje fraudowe kartą debetową) i do
dzisiaj nie oddało mimo złożonej reklamacji.
--
pjo