[Karty] Duze zmiany w ofercie KK Citka

Michał 'Amra' Macierzyński karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 16 Jun 2005 18:05:25 +0200

Krzysztof Kowalski wrote:
> Nie ściemniaj. Miałem kartę Citka, skorzytałem ze zniżki raz. Karty
> Shell i BP wyrzuciłem - to jest ta sama smycz co zniżki na
> kredytówce. Na cholerę mi zniżki na Shellu jak na Neste mam taniej?
> Po kiego grzyba mi rabat na kredytówce jak na Allegro mam taniej?
> Smycz :)

a) myje taniej samochod na BP (10 zl) i mam kawe fajna, za punkty ide do
Multikina na przyklad taniej (chociaz tam uzywam karty Nokia club)
b) mam znizki w Merlinie, w niektorych sklepach i Gymnasionie - juz dzieki
temu zwrocilo mi sie oplata za ubezpieczenie na 2-3 lata.
P.S. Oczywiscie tez tankuje na Neste ;)

> Michał, proszę - dyskutujemy w gronie profesjonalistów :) Przy
> dzisiejszych stawkach oprocentowania rachunku to już żaden ficzer.

Ale tu nie chodzi o zarabianie na lokatach, tylko na zachowaniu plynnosci na
przyklad - jesli masz wolny zawod itp. Po kij brac kredyt w rachunku? :)

> Tu się trochę zgodzę. Ja na szczęście mam wypukłą debetówkę i tak. W
> zasadzie kredytówka dziś ma dla mnie sens jeszcze jako taki właśnie
> jako karta internetowa :)

A no wlasnie. Jako substytut debetowki + karta do netu i do wyjazdow
zagranicznych - jest super. Bo masz za free.
Ja nie widze sensu brania kredytu na KK - ale korzystania z niej zamiast
karty debetowej - jak najbardziej.

Zadbaj o swoje pieniądze!