Odp: [Karty] Bankomat to tylko maszyna

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 1 Jun 2005 10:52:02 +0200

karty-admin@listy.icm.edu.pl ? zapisano w dniu 2005-06-01 09:43:18:

> pierwsze pytanie do techników - jaki bankomat wypłaca pieniądze po 15
minutach i

Invest Banku, raz na kilka lat :)
Dzięki za ostrzeżenie.

> drugie pytanie do zapaleńców - kto z Was stałby 15 minut z nadzieją że
bankomat wypłaci kasę :)

Gdyby nie wyświetlił odmowy, to ja bym stał, wydzwaniał do obsługi i
próbował odblokować wylot,
a w szczególności pilnowałbym by moich pieniędzy nie wziął złodziejaszek.
Tylko pytanie: jak długo?

> Nowiny 2005-06-01
> Rozmowa z DARIUSZEM SKRODZIUKIEM, kierownikiem zespołu sprzedaży i
obsługi klientów w lnvest Banku w Rzeszowie

> Może się jednak raz na kilka lat zdarzyć, że przy jednym z klientów
bankomat pracuje wolniej niż
> zwykle. Wówczas zniecierpliwiony klient może stracić kartę i nie
doczekać się na wypłatę pieniędzy.

Gdyby bankomat nie wysunął karty (bez info o zatrzymaniu), to bym czekał
dłużej.
Być może nawet wezwałbym policję aby spisać protokół i nakłonić bank do
działania.

> Maszyna może je jednak wydać np. po upływie ok. 15 minut, kiedy klienta
już nie ma.
> Wówczas może je zabrać przypadkowa osoba.

Takie sytuacje omawiał Kojot i były to przypadki kryminalne,
a osoba zabierająca pieniądze zupełnie nieprzypadkowa.
Jeśli bank dopuszcza stosowanie u siebie maszyn, które raz na jakiś czas
mogą tak bardzo opóźnić wypłatę, to powinien z założenia rozpatrywać
pozytywnie reklamacje klientów, którzy się nie doczekali.