Odp: Re: [Karty] reklamacji transakcji "niechcianej" ale zgodnie z prawem

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 25 Jul 2005 00:32:35 +0200

MB ? zapisano w dniu 2005-07-18 17:40:11:

> IMO zgodnie z tym, co dyskutowano tu i ówdzie przy okazji sprawy Air
> Polonia - jest to obciążenie za niewykonaną usługę. Trza by spróbować
;-)

Jeśli dobrze pamiętam, to w przypadku np. rezygnacji
z zakupu na odległość koszty przesyłki towaru ponosi klient.
Tu piszesz o usłudze, ale może to zahaczać o coś podobnego.
Jeśli nie zahacza, to możesz walczyć i wtedy reklamacja
kartowa jest najsensowniejszą drogą.