[Karty] Re: [Karty] oddalone zazalenie na bte

Robert Sander karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 31 Jan 2005 10:57:47 +0100

> Co do zasady nie tędy droga. Powinieneś wystąpić w powództwem
> opozycyjnym z art. 840 Kpc, jeśli kwestionujesz wysokość
> zobowiązania lub w ogóle jego wymagalność.

Czyli:
Art. 840. § 1. Dłużnik może w drodze procesu żądać pozbawienia
tytułu wykonawczego wykonalności w całości lub części albo ograniczenia:
1) jeżeli przeczy zdarzeniom, na których oparto wydanie klauzuli
wykonalności;

Czy teraz jeszcze moge to zrobic, czy tez termin mi przepadl (o
wydaniu klauzuli wykonalnosci bte dowiedzialem sie w pazdzierniku)?

Robert