[Karty] Walki z VW Bank Direct

Dawid Kulbicki karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 22 Feb 2005 11:23:34 +0100

Potrzebuję Waszej pomocy w sprawie tokena.

Po kilku miesiącach współpracy z VW Bankiem nagle przestał mi działać token
(wyświetlał tylko 3 ostatnie cyfry). Obchodziłem się z nim normalnie i na
pewno nie uszkodziłem go w sposób mechaniczny. Wysłałem go do banku ze
stosownym pismem, a oni owszem wymienili token i dowalili opłatę w wysokości
100 zł za wymianę uszkodzonego tokena.

Co z nimi zrobić? Przecież nie uszkodziłem go. Szkoda tych pieniędzy a
założyłem tam konto żeby było tanio, bo jakość usług to raczej jest tam
marna. I tanio nie wyszło.

Wiem, że może trochę NTG ale mam też u nich karty ;-)

Co proponujecie w odwecie?

Dawid Kulbicki