Re[2]: [Karty] dodatkowa oplata bezprawna

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 15 Feb 2005 22:58:13 +0100

kk> Te opłaty karne to tylko dla tych, którzy się o nie nie kłócą. Banki wiedzą,
kk> że nie mają żadnych podstaw do ich pobierania. Jest przepis kc zabraniający
kk> tego, jest kilka orzeczeń SN. Ta kwestia akurat, jak mało która, jest
kk> bezsporna. Dotychczasowo wszystkie banki, do ktorych przesłano pisemko
kk> mojego autorstwa o niedopuszczalności takiej opłaty (znajomych wszystkich w
kk> tym temacie uświadomiłem :o)), grzecznie i bez gadania opłaty karne oddały.
kk> hris

pozostaje pytanie - co zatem robia te pozycje w TOIP wszystkich
bankow?
dla tych, ktorzy sie nie kloca, czyli dla 99% klientow...
a to Polska wlasnie...

G.