[Karty] dodatkowa oplata bezprawna

Adrian Kurowski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 15 Feb 2005 20:32:53 +0100

> http://banki.onet.pl/1053806,wiadomosci.html
>
> "GP": Bank potrafi oskubać dwa razy
> (PAP, tm/15.02.2005, godz. 06:09)
> Większość banków działa sprzecznie z prawem, pobierając od klientów, którzy spóźnią się
z zapłatą raty kredytu lub przekroczą limit karty kredytowej, dodatkową, oprócz odsetek,
opłatę.

no to czas pisac reklamacje do bankow z kopia do nadzoru :)

ja raz sie przejechalem na BPHu i zamiast splacic w terminie zadluzenie na MC nadplacilem
malo uzywanego MC w Lukasie... zorientowalem sie dopiero jak mi BPHowa karte zablokowali
:(

Nie dosc, ze nie dostalem pochwaly z Lukasa za kredytowanie banku to jeszcze w BPHu
odsetki zaplacilem i "kare umowna" 50 zeta. Dobrze, ze chociaz kredytowki z BPHu mam za
friko...

do pior!!!

-adrian