[Karty] Re: Pytanie o automaty PKP Intercity

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Sat Dec 31 08:52:15 CET 2005

Michał Leśniak wrote:
> bilety. A potwierdzenie w komputerze nie wystarczy (w poprzednim
> systemie było wystarczające).

W sumie wystarczy. Tylko jak kolejowym kasownikiem ostemplować ekran
klaptopa (a skasować bilet trzeba :-)))

> I pytanie - czy ktoś widział działający biletomat w DC ten po prawej
> stronie kas ? Od dawna stoi, zawsze zepsuty.

Potwierdzam. W środę też stał zepsuty. A na zakup biletu w tym drugim
to musiałem chwilę zaczekac, bo akurat jakiś kolejarz się nim bawił (w
celach rozrywkowych oczywiście, bo biletu nie kupił)