[Karty] Re: Pytanie o automaty PKP Intercity

Michał Leśniak michall at isn.pl
Sat Dec 31 01:02:48 CET 2005

From: "Piotr J. Ochwal" <karty at ochwal.net>

>Kierpoć ma ze sobą wykaz zakupionych w ten
> sposób biletów, trzeba okazać wydruk, dowód osobisty i podpisać się
> na wykazie, że się "odebrało świadczenie przewozowe".

Spytałem końduktora dlaczego w samolocie wystarczy dowód, a w pociągu
musze mieć wydruk. Stwiedził "samolotów mniej codziennie lata". Nie
widzę sensu w kupowaniu drukarki do laptopa tylko po to, żeby drukować
bilety. A potwierdzenie w komputerze nie wystarczy (w poprzednim
systemie było wystarczające).
Poza tym pamietajcie o tym, że bilet trzeba kupic najpóźniej na dwie
godziny przed wyjazdem pociągu ze stacji początkowej. Dla mnie zwykle
to za mało.
I pytanie - czy ktoś widział działający biletomat w DC ten po prawej
stronie kas ? Od dawna stoi, zawsze zepsuty. Co zresztą się zdarza też
temu drugiemu.

pozdrawiam juz prawie w Nowym Roku,

Michał