[Karty] Re: AlleJaja, czyli Alle karta, alle kurier i alle szrot

Sebastian Malarz sebmal at onet.pl
Sat Dec 17 18:50:39 CET 2005

> Witam w kolejnym odcinku AlleSagi

A do mnie po wysłaniu maila na grupę zadzwoniła Pani, zaprosiła do oddziału,
w oddziale druga, równie sympatyczna Pani szczegółowo wyjaśniła skąd się
pojawił problem, sporo klikała w komputer (z dużą chęcią i sympatią, pomimo,
że w oddziale pojawiłem się tuż przed zamknięciem, a zajęło to sporo czasu),
lecz w końcu mam wszystko działające bez zarzutu :-) Tym sposobem odzyskałem
zaufanie do BZWBK, aczkolwiek popdejrzewam maczanie palcami w tym wszystkim
tych z BZWBK, którzy czytają naszą listę :-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz