[Karty] przenoszenie prowizji przy transakcjach karcianych

Radoslaw Stachowiak karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 6 Aug 2005 23:09:36 +0200

On 8/6/05, Adam <drakan@interia.pl> wrote:
> fragment z onetu http://biznes.onet.pl/0,1144289,wiadomosci.html
> dotyczący przenoszenia prowizji na kupujących przy użyciu karty

Z jednej strony samego mnie to mierzi gdy sie z tym stykam, z drugiej,
jesli wiem ze dany punkt pracuje na marzy na poziomie kilku procent to
dodanie do tego kolejnych procentow rowna sie nieoplacalnosci. Wtedy
wystarczajaca dla mnie jest czytelna informacja przed zakupami.

Jak zreszta akceptanci sa w stanie walczyc z tym:
"Podane ceny zawieraja 3% rabat przyznawany w przypadku platnoscia gotowka."

Wasze zdanie?

--
radoslaw.