[Karty] Re: Drogie terminale...inny wątek

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 22 Sep 2004 10:15:25 +0200

Jacek Pakuła wrote:
> Wynika z tego, że pazerny bank zbiera całą resztę. ?!?!?!
> A organizacje kartowe czyli VISA MasterCard to są non profit
> organisation?!?!

Akurat one zabieraja z transakcji niewiele. Chyba 0,1% od wartości.

> A tak z innej beczki, wczoraj usłyszałem dość interesujące stwierdzenie
> czemu małym nie opłaca sią instalowanie POS. Po prostu, mając POSa nie można
> puszczać towaru "na lewo".

Oczywiście. W pewnej hurtowni budowlanej, w której się zaopatruję
można kupowac "na fakturę" i "na paragon". Wyrażenie woli zakupu "na
paragon" oznacza, że chcemy towar bez VAT-u i bez paragonu :)))